סוללים לך דרך בטוחה ומתאימה ביותר לך אישית לחיים בריאים, איכותיים ומאושרים יותר
     
     
  משנים הרגלים - משנים חיים  
     
     
 
מאמן כושר אישי
מאמן ספורט שיקומי
מאמן אישי- קאוצ'ר לשינוי הרגלים

מאמן כושר אישי

צרו קשר : 052-5381338

מאמנת כושר אישי
נינה סטארץ
מאמנת כושר אישית
  מדריכת תזונה
   
 
גולשים מסמארטפון ?
מאמן כושר אישי
לחצו כאן
 
 
 

ספורט שיקומי לטיפול בליקויי יציבה
 מאמן מגיע לביתך

מספר אימונים שיקומיים לטיפול בליקוי יציבה
מינימום 6 - כתלות בחומרת הכאבים והליקוי


מכשירים ספורטיביים שיקומיים בשימוש
 


אמצעי טיפול משלימים
  • מנורת חימום אור אינפרה אדום - TDP
  • משחה הומאופטית  - TRAUMEEL
  • משחה סינית לחימום נקודתי - DRAGON

תגובות של לקוחות





קביעת טור לפגישת אבחון
052-5381338
שיפור ניכר ביציבה אצל לקוחה שלנו
לאחר תקופה של כחמישה חודשים

ליקויי יציבה
ליקויי יציבה
ליקויי יציבה
ניתן לחלק ליקויי יציבה בגסות לשתי קטגוריות:
א. ליקויים מולדים - ליקויים שונים איתם האדם נולד כגון עקמת, לורדוזיס מוגבר, גב שטוח , גפיים באורך שונה וכד'...
ב. ליקויים נרכשים - ליקויים שהאדם רוכש עם הזמן במשך חייו כתוצאה ממחלה , חולשה שרירית ו/או מנח יציבה לקוי בו שהה בקביעות, גיל וכד'...

טיפול רפואי בליקויי יציבה

רצוי להתחיל לטפל בליקויי יציבה מוקדם ככל האפשר בגיל הילדות מהסיבה כי רקמות הגוף השונות - עצם, שריר, סחוסים רכות יותר ולא קיבלו את צורתן הסופית. קל הרבה יותר להשפיע על מנח היציבתי של הגוף.

הטיפול בליקויי יציבה מותאם כמובן למקרה ספציפי וכולל התערבות כירורגית, קיבועים בעיקר של עמוד שדרה ,אמצעים פיסיותרפיים, שימוש במדרסים ואמצעי אורטופדיים שונים. השאיפה הרפואית היא לרוב למנוע הדרדרות ובמילים גסות ניסיון ליישר את העקום ולמנוע כאבים.

טיפול ספורטיבי שיקומי בליקוי יציבה
הטיפול הספורטיבי שיקומי בליקויי יציבה מתבטא קודם כל בגישה שניסיון ליישר את העקום באצעים כירורגיים ,קיבועים ואחרים מחליש את מערכת השלדית שרירית של הגוף המחזיקה את היציבה שלו ולמעשה גורם להדרדרות המצב ויש להשתמש בהם רק במקרים קיצוניים ביותר.

גישה הספורטיבית שיקומית מטפלת בליקויי יציבה על ידי חיזוק ומתיחת רקמות שריר , סחוס וגידים במטרה לאזן את כוחם ו/או ליצור יחסי כוחות התורמים לירידה ברמת הכאב ותפקוד האדם.
 

תהליך הספורטיבי שיקומי לטיפול ניתן לתאר ולדמות לבניית בניין: בונים בסיס חזק - רגליים חזקות, לחר מכן קירות חזקים - חיזוק שרירי יציבה ועמוד שדרה, קירות פנימיים - מנח יציבתי של פלג גוף עליון וצוואר.

כך נבנה מערך טיפול יעיל בליקויי יציבה שלך
יכול לעניין אותך:  טיפול בכאבי גב    טיפול בכאבי צוואר    טיפול בכאבי קרסול וכף רגל    איך לרזות ב 15 דקות

 

צור קשר :     052-5381338

לייבסיטי - בניית אתרים