יובל רגב - מאמן כושר אישי בתל אביב והמרכז

יובל רגב, 22, מאמן כושר אישי בתל אביב ובאזור המרכז.
מאמן אישי, יועץ תזונה ומוביל אנשים לחיים בריאים ולגוף שתמיד חלמו עליו.
האהבה לספורט התחילה עוד מגיל קטן בתחום הכדורגל. ההתמדה באימונים והשגרה היום יומית שלא פסקה במשך שנים, הובילה אותי להתמכרות לספורט ולכושר בכללי.
במשך השנים הייתי ילד מאד רזה בלי בטחון עצמי שרק חיפש להתחזק ולהשתנות. נכנסתי לחדר כושר בלי הרבה ידע ומיד ידעתי שזה המקום שלי. המנטליות מעולם הכדורגל נשארה אצלי תמיד וההשקעה בחדר כושר הניבה תוצאות משמעותיות.
לאחר השינוי הגדול שעשיתי, מילד קטן וצנום לילד חזק מלא בטחון ושמחת חיים, הבנתי שהמטרה שלי בחיים היא לעזור לכמה שיותר אנשים שלא מרוצים מהגוף שלהם ומאורח החיים שלהם ולהביא אותם לתוצאות שלא חלמו עליהם!

ברגע שאדם מתחיל להתאמן לבדו, מחפש את עצמו וקצת הולך לאיבוד, הוא מקשיב לרשתות החברתיות שמלאות במיתוסים ושיטות ״קסם״ שלא באמת עובדות, מה שגורם לו לא לראות תוצאות, להתאכזב ואז לוותר. אני פה כדי לוודא שדבר כזה לא יקרה עוד!

מאמן כושר אישי בתל אביב והמרכז

איך לבחור מאמן כושר אישי בתל אביב ובאזור המרכז?

  1. קודם כל מה שהכי חשוב הוא היחס והחיבור האישי. ברגע שיש לכם חיבור ושיח משותף עם המאמן שלכם, זה כלי שבלעדיו לא תצליחו בתהליך! ברגע שלא תסדרו עם המאמן, לא יהיו לכם נושאי שיחה משותפים והשיח ביניהם יהיה קר ויבש, זה יכול להוריד לכם את החשק ואת המוטיבציה להצלחה.
  2. זמינות, ברגע שאתם לוקחים מאמן ומלווה אישי הזמינות היא דבר חשוב מאד! מאמן שלא יהיה זמין להודעות, לאימונים או לכל סיבה שהיא, יעקב אותכם בדרך להצלחה ואתם לא רוצים שזה יקרה.
  3. תוצאות! תבקשו מהמאמן שיראה לכם תוצאות של לקוחות עבר שלו! תוצאות של אנשים אמיתיים לא משקרות, במידה והמאמן חדש בתחום ואין לו עדיין מספיק מתאמנים או מספיק תוצאות, זה כבר תלוי בכם ובחיבור שלכם והאמונה שלכם בו.
  4. אמינות ומקצועיות של מאמן כושר אישי בתל אביב והמרכז. ברגע שאתם רואים שהמאמן שלכם לא מספיק מקצועי, אין לו ידע נרחב על סוגי אימון או דרכי ביצוע כאלו ואחרים של תרגילים מסוימים, זה הזמן להיפרד לשלום כי אתם רוצים רק מישהו מקצועי שידריך אותכם לעבר המטרה.
  5. דוגמא אישית, אם המאמן שלכם אומר לכם להתאמן 4 פעמים בשבוע, לא לאכול הרבה בחוץ, לעשות אירובי ולהשקיע. אולם, מצד שני הוא לא עושה אירובי, אוכל מלא בחוץ וגם לא נראה מי יודע מה, כנראה שהוא לא המאמן שתרצו שידריך אותכם כי עד שלא עוברים את התהליך לבד, אי אפשר באמת לאמן אחרים לעבור אותו.
יובל רגב מאמן כושר אישי בתל אביב, גבעתיים, רמת גן והמרכז

מה אני מציע

השירותים שאני מציע הם המעטפת המושלמת כדי להשיג את התוצאות הללו, בין אם זה דרך אימון כושר אישי, תפריט תזונה וליווי צמוד יום יומי עד להגעה למטרה הרצויה ושמירה עלייה לאורך שנים.

תפריט תזונה הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך ומהדרך להצלחה. בלי תזונה מותאמת מטרה ותפריט עשיר בערכים תזונתיים מותאמים אישית לא נוכל להגיע בצורה הנכונה ביותר לגוף שחלמנו עליו.

וכנ"ל גם לגבי אימוני הכח או הסיבולת (אירובי), בלי תוכנית אימון מותאמת, (כמה אימונים בשבוע? איך מחלקים כל אימון? כמה סטים? כמה חזרות? איך נשמור על התאוששות תקינה? ועוד המון פרמטרים שונים) לא נוכל באמת להגיע לתוצאות הרצויות, חייבת להיות התאמה אישית לכל מתאמן ומתאמן לפי הציוד , המטרה והיכולת הפיזית שלו.

הליווי של מאמן כושר אישי בתל אביב והמרכז שאני מציע משלב את כל אלו בחבילה אחת. מצד אחד ליווי אונליין המציע גם תפריט מותאם גם תוכנית אימון מתקדמת וגם ליווי אישי. כמו כן, שקילות ועדכונים יום יומיים כדי לפקח על התהליך ולוודא שמתקדמים בקצב הרצוי. הכל אונליין ב100 אחוז בלי צורך במפגשים או להיתקע בפקקים. הפיקוח מתבצע דרך הטלפון, זמינות מלאה לכל שאלה בכל שעה בכל יום! והכי חשוב, אני מציע החזר כספי מלא במידה ולאחר 3 חודשים לא ראיתם תוצאות או שלא סיפקתי לכם את השירות והמקצועיות שהבטחתי לכם (במידה ועשיתם את מה שהנחתי לכם לעשות).

אדם אשר עשה שינוי משמעותי, בין אם שינוי גופני חיצוני או בריאותי, שינה את חייו, העלה לעצמו את הבטחון העצמי והאמונה שהוא באמת מסוגל לשנות דברים, השיג תחושת סיפוק וניצחון שאף אחד לא יכול לקחת ממנו וזה לדעתי הדבר הכי יפה בכושר.

יצירת קשר:
השירותים שאני מציע: