הליכון ביתי מומלץ AT4900

מחפשים הליכון ביתי מומלץ ברמה הגבוהה ביותר? מסלול הריצה המתקפל של AT4900 מספק פונקציות מתקדמות ומשוכללות לצד נוחיות מקסימלית. במאמר זה סיקרנו עבורכם את ההליכון המצוין של מותג העל VO2 ואת היתרונות בריצה והליכה עם המכשיר.

הליכון ביתי מומלץ AT4900 של חברת VO2

מסלול הריצה של חברת VO2 ומדגם AT4900 מגיע עם מהירות מירבית של 18 קמ"ש בשיא. כמו כן, המכשיר כולל מנוע איכותי עם 7.5 כוחות סוס ועשרה בולמי זעזועים להגנה על הברכיים. הליכון ביתי מומלץ של VO2 מגיע גם עם חיישנים ביומטרים למדידת דופק הגוף. בנוסף, קיימים בו פונקציות מתקדמות של שליטה על המהירות והשיפוע החשמלי של עד 15%. יתר על כן, הליכון ריצה מתקפל AT4900 מגיע עם 2 גלגלים לניודו בקלות ומנשא לבקבוק שתייה.

מידות המכשיר בסנטימטרים:

  • רוחב מסלול הריצה: 48 
  • אורך מסלול הריצה: 140
  • מידות ההליכון במצב פתוח: אורך 184, רוחב 76, גובה 138
  • מידות ההליכון במצב מקופל: אורך 107, רוחב 76, גובה 138.
הליכון ביתי מומלץ

יתרונות של של שימוש בהליכונים

עבור אנשים המנסים להיכנס או להישאר בכושר, שימוש בהליכון הוא אחד התרגילים הפופולריים ביותר. אבל לפני שאתה קופץ על ההליכון ורץ במלוא המהירות. כמו כן, הליכונים יכולים לספק עוצמות שונות, כולל הליכה בלחץ נמוך, ריצות סיבולת או ריצות בעצימות גבוהה. בשל המסלול על ההליכון, הסיכון למעידה במדרכות או בכבישים לא אחידים מצטמצם. הפונקציות במכשיר הליכון ביתי מומלץ הם אינטואיטיביים למדי, כולל מהירות, משך זמן, שיפוע, חימום וקירור. רוב ההליכונים מספקים תוכניות או פונקציות מותאמות אישית שיתאימו לזמן הפנוי ולתרגיל הנדרש. 

חלק מההליכונים אפילו מספקים תכונות ניטור נוספות, כגון דופק, מד צעדים והערכות קלוריות משוערות. על מנת להעביר את הזמן מהר יותר, רוב האנשים יכולים לצפות בטלוויזיה או להאזין למוזיקה על המכשיר. חלק מההליכונים מספקים ריפוד נוסף המסייע בהפחתת בלאי וקרעים במפרקים. ריצה על הליכון תעזור לכם לשרוף יותר קלוריות ולעלות את קצב הלב שלכם מרוב סוגי הפעילות הגופנית. אם אתה רוצה לקנות מסלול ריצה לבית שלכם, הוא לא יתפוס יותר מדי מקום ורק יתפוס שטח של ספה דו מושבית.

כתבות נוספות